جوک بازار

جوک بازار
جدیدترین اس ها(sms)جوک ها و په نه پها  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک بازار و آدرس panapas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن طرف میگه بفرستم واستون؟؟؟ میگم پ نه پ آپلود کن لینکش رو بده دانلود میکنم

.

کارتمو دادم به بلیط فروش مترو میگه شارژش کنم؟ په نه په میرم از شارژ خورشیدی استفاده می کنم

.

داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!

.

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

.

 

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !

.

کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ۱۹٫۹۹ ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید

.

توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !

.

تو ماشین داشتم سی دی روضه گوش میدادم..میزدم جلو...دوستم گفت میخوای برسه سینه زنیشو گوش کنی؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم آخرش شام میدن یا نه

.

رفتیم رستوران گارسون اومده میگه:منو بیارم خدمتتون؟؟؟
پ نه پ...
علم غیب دارم خودم حدس میزنم و سفارش میدم...

.واسه دوستم عکس ایمیل کردم زنگ زدم میگم فرستادمش واست . میگه یعنی الان تو ایمیلمه؟ پـَـــ نــه پـَـــ الان دم در خونتونه ولی دستش به زنگ نمیرسه درو بزن بیاد بالا

.

یکی میمیره شب اول قبرش انکرو منکر میرند سراغش. میگه شما انکرو منکرید. منکر میگه پـَـَـ نــه پـَـَـ کامران و هومنیم اومدیم بهت بگیم تو خود نمره بیستی پـَـــ نــه پـَـــ .

.

.رفتم بالا پشت بام برف پارو کنم به دوستم که پایینه میگم پارو رو بده میگه پرتش کنم میگم پـَـ نـَـ پـَـ enterبزن خودش میاد بالا پـَـــ نــه پـَـــ ....

.از دستشویی اومدم بیرون، همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه، تو بودی تو دستشویی؟ میگم پـــ ن پــــــ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم! پـَـــ نــه پـَـــ ...

.

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم؟ میگم پـــ ن پـــــــ بزار آهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..! پـَـــ نــه پـَـــ ..

.

دارم سبزی خورد می کنم … دستم بریده … میگم مامان چسب داری؟ میگه دستتو بریدی؟! پـــ ن پـــــــ می خوام کارم تموم شد دوباره سبزیارو بچسبونم!!! پـَـــ نــه پـَـــ ...

.

رفتم صندلي بخرم واسه کامپيوتر يارو گفت : راحت باشه؟ پـَـــ نــه پـَـــ خار داشته باشه

.

میگم آقای قاضی من دیگه نمیتونم با این زن زندگی کنم ! میگه یعنی میخوای طلاقش بدی ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم شما که تو کاره ازدواجو طلاقی اینو با یه خوبش واسم عوض کنی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: په نه په جديد 92په نه پهسايت په نه په په نه په جديد په نه په خنده دارپه نه په ارديبهشت 91 په نه په په نه په باحال په نه په جديد
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 ] [ 22:23 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام این وبلاگ مخصوص اونایی که دنبال جوک و اس و عکس و پ نه پ هستن. نظر یادت نره. طراحی سایت با کمتذین هزینه انجام میشه. ارسال عکس و فیلم و مد لباس به ایمیل شما فقط به باید عضو شید
امکانات وب
ایران رمان